We create amazing Webflow templates for creative people all around the world and help brands stand out.
The Spender er et reklamekonsept utviklet for web, TV og sosiale medier for Lånemegleren.no. Vi følger et par som bekymringsløst bruker penger uten å tenke på konsekvensene av pengebruken.
Gutten som fryser ble raskt den mest sette reklamefilmen laget i Norge. Enormt engasjement skapte spredning i sosiale og tradisjonelle medier i rekordfart.
Kampanjen «De Gode Nyhetene» som ble utviklet med formål om å fortelle om noen av de flotte prosjektene Kavlifondet støtter.
Viralsuksess i forbindelse med SOS-Barnebyers Artistgalla. Filmen genererte 5,6 millioner eksponeringer på nett og TV.
Glamox Lighting Management Systems gir lysarmaturer en helt ny dimensjon. Vi lagde en 2D animasjon som viser mulighetene med Glamox LMS.
Fersk og Ferdig er en serie ferdige middagsretter fra Norgesgruppen. Vi har laget en serie bumpere som brukes til sponsing av ulike programmer på tv.
Unik tilbyr et bredt spekter av produkter innen kategoriene; babyprodukter, tøyvask, rengjøring, papir, borddekning og oppbevaring. Vi har laget 3D animerte bumpere for noen av produktene.
I forbindelse med at Budstikka skulle begynne å ta betalt for deler av innholdet sitt lagde vi en animasjonsfilm i 2D for å informere kundene.
Høyere utdanning handler om å stille de rette spørsmålene, å være kritisk og finne svarene uansett om man liker dem eller ikke. Derfor spurte HSN, hva lurer du på? Vi lagde film av svarene.
I en 3D skapt Orkla by følger vi Brand Manager sin rolle gjennom Orkla sin verdikjede.
Mange ser på GDPR som merarbeid. Lumagate ser GDPR som en forretningsmulighet for mange virksomheter. I filmen forteller de hvordan ved hjelp av animerte infografikkelementer.
Henrik Thodesen utforsker studiemulighetene ved UiT. En rekrutteringsserie for Norges arktiske universitet.
En 3D animasjon i isometrisk stil som forklarer Admincontrol sin styreportal app.
Sintef Byggforsk har i 60 år laget retningslinjer for hvordan man bør bygge for å følge gjeldende forskrifter og lovverk. Jubileumsfilmen oppsummerer 60 år på halvannet minutt.
Fra 2005 til 2015 har antall reisende med trikken økt med 25 millioner. I 2020 kommer det nye trikker som får plass til flere.
KitchenAid lager fantastiske kjøkkenmaskiner som du kan lage fantastiske matretter med. Vi lagde 3 filmer med 3 ulike retter som er optimalisert for bruk på facebook i kvardratisk format, uten lyd.
Presisjonslandbruk handler om å utnytte teknologiske løsninger for å effektivisere landbruket. Ved å bruke infografikk og tekst fungerer filmene godt i sosiale medier hvor man ofte ser filmene uten lyd.
Visma arrangerer hvert år seminaret Community Live. Vi lagde en pakke animerte filmer i 3D til bruk på eventet som blant annet åpningsfilm, introduksjon av foredragsholdere, priser med mer.
Fri-prosjektet er et initiativ fra Mental Helse for å forebygge ensomhet blant eldre ved å gi dem kraften og friheten til å være en del av samfunnet.
Vi jobber med idéutvikling, produksjon og distribusjon av video for web, tv og sosiale medier.